#

کدام‌گوشی‌ها سریع‌تر شارژ می‌شوند و دیرتر شارژشان تمام می‌شود؟

317 بار


کدام‌گوشی‌ها سریع‌تر شارژ می‌شوند و دیرتر شارژشان تمام می‌شود؟


یکی از معیارهای اساسی که در هنگام خرید گوشی همراه مدنظر می‌گیریم و در انتخاب ما تاثیرگذار است، مدت زمان دوام باتری آن است. همچنین مدت زمان بیش از حد شارژ گوشی همراه نیز، باعث کلافگی کاربر می گردد.
 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

این 9 اسمارت فون برترین پرچم‌داران روی زمین هستند!

328 بار

 وقتی وارد اکوسیستم اندروید می‌شویم، ­خیلی سخت می‌توان بهترین و بدترین گجت را انتخاب کرد! کمی به این موارد دقت کنید، مثلا رزولوشن QHD پیکسل‌های یک اسمارت فون را تا حدی بهبود می‌دهد که چشم ما نیز نمی تواند آن را درک کند، یا از پردازنده‌ای استفاده می‌شود که فرکانس آن برابر 2.7 گیگاهرتز بوده و لقب توربو را نیز بر روی خود دارد. رم استاندارد پرچم‌داران تبدیل به 3 گیگابایت شده و دوربین‌ها با  20 مگا پیکسل وارد می‌شوند!

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

نوت 4 در میان دستگاه‌های QHD، بیشترین عمر باتری را دارد!

490 بار

زمان معرفی نوت 4 و آن موقعی که مدیران سامسونگ در رویداد مربوطه گفتند که این هندست با باتری بزرگ نمی‌آید، کمی نگرانی در دل طرفداران سامسونگ بوجود آمد که مبادا با نوت 4 دچار مشکل شوند. بالاخره وجود صفحه نمایش QHD یک باتری مصرف کن تمام عیار است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

خریدنی‌ترین گوشی‌ها از نظر سیستم عامل (به روز رسانی: 93/7/15)

525 بار

os

اگر مقاله گوشی‌هایی که باید و نباید بخریم را مطالعه کرده باشید، در آنجا ما بسته به شرایط بازار، مدل‌هایی که مناسب برای خرید است، معرفی می‌کنیم و در مقابل نمونه‌هایی که صرفه خرید ندارند، پیش پای شما قرار می‌دهیم تا اگر آن‌ها را دیدید، با سرعت تمام فرار کنید!

 

بقیه در ادامه مطلب...

7 اسمارت فون با دوربین‌های عجیب و غریب!

617 بار

امروزه هر اسمارت فونی که به بازار عرضه می‌شود بدون شک دوربینی بر روی آن نصب شده است. البته که این دوربین‌ها هیچ گاه به پای دوربین‌های حرفه‌ای بازار نرسیده و احتمالا نخواهند رسید. بیشتر این دوربین‌های ظاهر ساده‌ای دارند و نوع قرارگیری آن‌ها بر روی محصول، شبیه یکدیگر است؛ اما در این میان هستند محصولاتی که دوربین آن‌ها با طراحی‌های عجیب و غریبی وارد بازار شده‌اند. البته بدیهی است که منظور ما از دوربین عجیب و غریب به هیچ وجه یک دوربین خوب و با کیفیت نیست. هرچند می‌توان در این لیست برخی از این محصولات را خوب و عالی نیز توصیف کرد!

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

,

کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟

537 بار

Samsung-Galaxy-TabSاسمارت فون‌ها در واقع علاوه بر این که قادر هستند تا فعالیت‌های مالتی مدیا را با کیفیت و قدرت خوب انجام دهند، اما وظیفه دیگر و مهم‌تری را نیز بر عهده دارند. وظیفه‌ای که برای آن ساخته شده‌اند. در حقیقت تماس صوتی و ارسال پیامک وظیفه اصلی اسمارت فون‌هاست اما این گجت‌ها در سایر فعالیت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 

بقیه در ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 499
بازدید ماه : 925
بازدید کل : 46992
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 19
  • بارديد ديروز : 11
  • بازديد سال : 2396
  • بازديد کلي : 46992

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.