#

5 اختراع بلااستفاده و عجیب!

380 بار

ا خواندن مطلب زیر حتما از خود خواهید پرسید که واقعا چرا؟ در زیر با 5 اختراع بلا استفاده آشنا می‌شوید که تنها در حد دانستن از وجودشان جالبند.

 

بقیه در ادامه مطلب....

بررسی اولیه نکسوس 6: زیبای غول پیکر!

344 بار

گوگل به طور رسمی از جدیدترین نکسوس خودش پرده‌برداری کرد، دستگاهی عظیم جثه که بیشتر به فبلت‌ها می‌خورد، ولی به عنوان یک اسمارت‌فون معرفی شده است. در واقع نکسوس 6 یک موتو اکس بزرگ ورژن 2014 بوده که مجهز به یک سری قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتر شده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

چگونه در روز‌های سرد دچار مشکل با صفحات لمسی نشویم؟

459 بار

بدون شک شما هم تا کنون شنیده یا دیده‌اید که در روز‌های سرد، دستگاه‌های صفحه لمسی به خوبی کار نمی‌کنند و عملا بخش لمسی آن‌ها از کار می‌افتد. دلیل این امر این است که سنسورهای موجود بر روی صفحات لمسی از طریق حرارت انگشتان کار می‌کنند  و در دما‌های زیر صفر درجه، تشخیص حرارت توسط اسمارت فون و تبلت‌ها دشوار می‌شود و در این شرایط کاربر قادر به استفاده از دستگاه خود نخواهد بود. گاه نیز کاربران از دستکش استفاده می‌کنند که این امر نیز باعث کار نکردن صفحه لمسی می‌شود.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

خطرناک‌ترین حفره امنیتی ویندوز 8.1 توسط هکر‌های روسی کشف شد

409 بار


microsoft-building

هکر‌های روسی یک باگ امنیتی بسیار خطرناک در ویندوز 8.1 و ویندوزهای قبل‌تر از آن پیدا کرده و از آن بر علیه دولت‌های غربی و دولت اوکراین استفاده نموده‌اند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

مشخصات Xperia Z4 لو رفت!

381 بار


Sony_Xperia_logo_110

بله، درست است که هنوز مدت زیادی از معرفی و عرضه رسمی سونی Z3 نگذشته اما سونی کار بر روی نسخه جدید این پرچم‌دار خود را آغاز کرده تا از برنامه عرضه یک پرچم‌دار آن‌هم هر شش ماه یک‌بار عقب نیفتد! این بار این برنامه به سرعت لو رفته و اخباری از تازه‌ترین عضو خانواده Z یعنی Z4 به گوش می‌رسد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

اپل آی‌پد مینی 3 به همراه حسگر اثر انگشت معرفی شد!

379 بار

ipad-mini-3-2-theverge-1_1320_verge_super_wideامروز بعد از ماه‌ها شایعه و انتظار کنفرانس خبری اپل برگزار شد و این کمپانی محصولات جدید خود را معرفی کرد. تمام افراد انتظار داشتند تا در این مراسم آی‌پد ایر 2 و آی‌پد مینی 3 معرفی شوند که این اتفاق افتاد و شایعات پیرامون آن جامه عمل به خود پوشیدند.


 

 

بقیه در ادامه مطلب...

آی‌پد ایر 2 اپل با نازک‌ترین بدنه دنیا معرفی شد!

426 بار

DSC_0404_verge_super_wideحدود یک ماه پیش بود که اپل از اسمارت فون‌های جدید خود با نام‌های آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس رونمایی کرد. در این مدت شایعات زیادی در خصوص تبلت‌های جدید این کمپانی بالا گرفته بود که امروز تمام آن‌ها به پایان رسیدند.


 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوگل رسما نکسوس 9 را معرفی کرد،اچ‌تی‌سی دوباره به بازار تبلت بازگشت!

315 بار


1

گوگل دقایقی پیش بالاخره تلبت 8.9 اینچی خود را به همراه نسخه پنجم اندروید یعنی اندروید Lollipop معرفی کرد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

از این پس اندروید L را Lollipop یا آب نبات چوبی بنامید!

425 بار

lolipopکمپانی گوگل چند ماه پیش نسخه جدید سیستم عامل خود را معرفی کرد که تاکنون اندروید L نامید می‌شد، اغلب کاربران بر اساس این حرف، کلمه‌هایی را برای نام این نسخه حدس می‌زدند که در میان آن‌ها بیشتر از همه نام کیک لیمویی و آب نبات چوبی به چشم می‌خورد.


 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی نکسوس 6 با مشخصاتی عالی معرفی شد!

397 بار

nexus 6

ساعاتی پیش گوگل، بدون آنکه اقدام به برگزاری سمینار خبری خاصی کند، از گوشی جدید خود با نام نکسوس 6 پرده برداشت. این مدل که نخستین فبلت این کمپانی نیز محسوب می‌شود، دارای نمایشگر 6 اینچی QHD با وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل است که چگالی 496 را برای آن به ارمغان می‌آورد.

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 1438
بازدید کل : 49629
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 76
  • بارديد ديروز : 3
  • بازديد سال : 5033
  • بازديد کلي : 49629

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.