#

چه تعداد سیاره در جهان قابلیت زندگی دارند؟

534 بار


planets-life-1

برای آنهایی که ممکن است از معادله دریک چیزی ندانند، بگوییم که معادله‌ای است که از آن به منظور برآورد تعداد تمدن‌های فرا زمینی قابل تشخیص در جهان استفاده می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب...

حفره امنیتی در مرورگر اینترنتی اندروید!

571 بار

کاربران نسخه‌های مربوط به سال ۲۰۱۳ و قدیمی‌تر سیستم عامل اندروید در صورت استفاده از مرورگر پیش فرض این سیستم عامل دچار مشکلات جدی امنیتی می‌شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

نخستین موتور جستجوی دنیا چه بود؟!

493 بار


در سال ۱۹۹۳ چند صد وب‌سایت کار خود را در دنیای اینترنت شروع کردند که البته بیشتر آن‌ها در دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما خیلی قبل از آن و در سال ۱۹۹۰ نخستین موتور جستجو کار خودش را آغاز کرده بود.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

10 راه کاربردی برای کنترل مصرف باتری تلفن همراه شما!

486 بار


battery_life

بسیاری از ما به شدت به تبلت یا گوشی تلفن همراه خود در طول روز وابسته شده‌ایم! این مقاله 10 راهنمایی و استراتژی برای حفظ یا افزایش طول عمر باتری موبایل ارایه می‌دهد که شما می‌توانید از این راهکار ها برای گجت‌های متفاوت خود استفاده کنید.

 

بقیه در ادامه مطلب...

نرم افزار افزایش زمان کار باتری موبایل و تبلت

539 بار

DU Battery Saver PRO نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت مصرف انرژی و کاهش مصرف باتری اندروید بوده و دارای قابلیت‌های بی‌نظیری است.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

گوشی نازک همیشه خوب نیست؛ ماندگارترین‌ها، ضخیم‌ها بودند!

489 بار


p61_141958502504_640x360

رسالت فناوری و هدف اصلی از پیشرفت آن امری واضح است، برطرف کردن نیاز کاربران. پس شرکت‌های تکنولوژی نمی‌توانند بر اساس سلیقه خود و آن‌چه که خودشان می‌پسندند محصولی را تولید کنند، زیرا چنین محصولی که از چنین اندیشه‌ای برخاسته است، قطعا در میان مردم و بازار مصرف جایی ندارد.

 

بقیه در ادامه مطلب...

نوشتن پیامک با گوگل گلس به اندازه تایپ آن با موبایل خطرناک است

473 بار


شاید تا به حال فکر می‌کردید نوشتن پیام متنی با استفاده از سیستم صوتی و بدون نیاز به تایپ دستی در هنگام رانندگی، روشی امن و بی‌خطر است؛ اما این تصور کاملا غلط است و نوشتن پیام به صورت گفتاری به همان اندازه تایپ دستی خطرناک است و به خصوص در هنگام رانندگی حواس شما را پرت کرده و چه بسا باعث تصادف شود.

 

بقیه در ادامه مطلب...

این گجت پوشیدنی با تغییر رنگ شما را از سلامتی‌تان آگاه می‌سازد!

461 بار

skin_heart_monitor

تحقیقات جدید دانشگاه Northwestern نشان می‌دهد که به زودی نشانگری وارد بازار خواهد شد که بر روی پوست قرار گرفته و با ردیابی عملکرد قلب و دیگر ارگان‌های بدن و بر اساس شرایط پوستی رنگ آن تغییر کرده و به بیمار اطلاع رسانی می‌کند. این گجت که ظاهری شبیه به یک پارچه دارد، در حدود 5 سانتیمتر وسعت داشته و با توجه به نوعی طراحی‌اش می‌تواند پس از قرار گرفتن بر روی پوست بدن به مشکلات قلبی و عروقی اشاره کند.

بقیه در ادامه مطلب...

سامسونگ با سری جدید Galaxy A وارد بازار گوشی‌های فلزی می‌شود!

566 بار

parstech-SM-A500-GALAXY-A5-6

پس از عرضه گلکسی آلفا از سوی سامسونگ با بدنه‌ای فلزی، این کمپانی هم اکنون در فکر تولید و عرضه نسخه‌های دیگری از این محصول است. البته محصولات جدید سامسونگ پرچم‌دار نبوده و همگی گوشی‌هایی میان رده خواهند بود.

 

بقیه در ادامه مطلب...

سه برنامه بامزه دوربین برای اکسپریای سونی

699 بار

سونی این روزها پر مشغله به نظر می‌رسد، این کمپانی هر روزه مشغول عرضه برنامه‌های مختلف است. دیدن برنامه‌های ویژه دوربین در این میان جای تعجب ندارد، زیرا بالاخره سونی اکسپریا Z3 این کمپانی بهترین دوربین در میان دیگر اسمارتفون‌ها را دارد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


بلاک مطالب پیشین

بلاک نمایش کدهای اختصاصی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1402
بازدید کل : 49593
تعداد مطالب : 237
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

بلاک درباره سایت


به وبلاگ من خوش آمدید

آمار سايت

  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 43
  • بارديد ديروز : 0
  • بازديد سال : 4997
  • بازديد کلي : 49593

نویسندگان

نظرسنجی

پرسپولیس قهرمان میشود؟

لینکدونی


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  پارس تک و آدرس parstech.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.