در حالی که تنها چند ماه از معرفی آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس می‌گذرد، طراح معروف، مارتین هاجک که به ارایه طرح های مفهومی آی‌فون شهرت دارد، نمونه‌هایی از آی‌فون 7 ارایه کرده است.

در این طراحی به ویژگی‌های کلیدی در ارتقاهای قبلی آی‌فون همانند باریک شدن همیشگی و گردی دور گوشی که احتمالا از نسل 6 به ارث رسیده، توجه شده است. هم‌چنین در نمونه تمام صفحه این طرح‌ها سایز نمایشگر به سمت پاین گوشی پیش رفته و بزرگ‌تر شده و به خوبی اطراف دکمه Home را فرا گرفته و اسپیکر مکالمه گوشی نیز برای بهینه شدن هرچه بیشتر نمایشگر به بالاترین نقطه ممکن نقل مکان کرده است.

iphoen-7-concept-1-1024x768iphoen-7-concept-2-1024x768iphoen-7-concept-3-1024x768

نکته خارق‌العاده این طرح‌ها حذف تمام سطوح اضافی جلوی گوشی است، به‌طوری که اطراف کلید Home نیز نمایشگر قرار داشته و از میانبرهایی که قبلا با اسکرول به بالا از همان نقطه (در آی‌فون‌های قبلی) در دسترس بود، استفاده شده است.

iphone-7-concept-4-1024x768iphone-7-concept-5-1024x768

مقایسه دو طرح مفهومی را با آی‌فون 6 مشاهده می‌کنید. از سمت چپ iPhone 7 Narrow edge و در وسط iPhone 6 و سمت راست iPhone 7 Full Screen قرار دارند.

iphone-7-concept-6

به احتمال زیاد اپل هرگز در نمایشگر خود سوراخی برای قرار دادن کلی Home ایجاد نخواهد کرد. از طرفی آی‌فون‌ها در سری بعدی تولیدات اپل از طرح iPhone 6 با لبه‌های گرد استفاده خواهند کرد و شاید افزایشی هم در سایز نمایشگر بدون افزایش ابعاد گوشی ایجاد شود.
نظر شما چیست؟ آیا اپل پس از معرفی iPhone 6 مستقیما iPhone 7 را معرفی خواهد کرد و خبری از iPhone 6s نیست؟ آیا طرح هاجک خیلی دور از واقعیت است؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: