Nokia Lumia 730 (9)

 

بعد از بالا گرفتن تب عکس‌های سلفی، کمپانی‌های زیادی به ارایه گوشی‌های قدرتمند در زمینه عکاسی سلفی روی آوردند. تا جایی که همین چند وقت پیش مدلی پرچمدار همچون اچ‌تی‌سی وان ام۸ میزان مگاپیکسل دوربین ثانویه آن از دوربین اصلی‌اش بیشتر شد تا بهترین عکس‌های سلفی با وضوح بالا را به ثبت برساند. این بالا گرفتن تب عکس‌های سلفی کمپانی با سابقه‌ای همچون نوکیا را وادار به ارایه مدلی مناسب جهت گرفتن عکس‌های سلفی کرد. در نمایشگاه IFA مایکروسافت (نوکیا) بعد از معرفی لومیا ۸۳۰ مدلی میان رده را با نام لومیا ۷۳۰ نیز معرفی کرد. هنگام گذر از غرفه این کمپانی فرصتی دست داد تا نگاهی نزدیک به این گوشی زیبا داشته باشیم.

از لحاظ طراحی لومیا ۷۳۰ شباهت بسیار زیادی به لومیا ۹۲۰ در نگاه از رو به رو دارد، اما هنگامی که گوشی را به پشت می‌چرخانید، تفاوت‌های این دو مدل آشکار می‌شوند. یکی از نقاط قوت محصولات لومیا، ارایه در رنگ‌های متفاوت است که این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست و در 4 رنگ رنگ‌ مشکی، سفید، نارنجی و سبز وارد بازار خواهد شد.

 

Nokia Lumia 730 (5)

 

نوکیا از یک دوربین 6.7 مگاپیکسلی با f/1.9 در پشت این مدل استفاده کرده و یک فلاش LED نیز همراه همیشگی آن خواهد بود. اما دوربین دوم این مدل که توجه زیادی به آن شده، از نوع 5 مگاپیکسلی با f/2.2 است. جالب است بدانید که دوربین جلو این اسمارت فون نسبت به دوربین اصلی زاویه بیشتری را پوشش خواهد داد در نتیجه لومیا 730 یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها جهت عکس برداری سلفی است.

 

Nokia Lumia 730 (8)

 

نوکیا این مدل را به یک پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون 400 به همراه یک گیگابایت رم مجهز کرده تا با دیدن آن به میان رده بودن این مدل پی‌ ببریم. همچنین لومیا 730 از یک صفحه 4.7 اینچی اچ‌دی نیز بهره می‌برد که نسخه سوم از گوریلا گلس و تکنولوژی خاص نوکیا با نام کلربک (ClearBlack display) نیز محافظ آن خواهند بود.

لومیا 730 یک مدل دو سیم کارته است که تگ قیمتی 260 دلاری را به خود می‌بیند و به زودی وارد بازار خواهد شد.


 

مشخصات کلی دستگاه در یک نگاه:

طراحی خاص و زیبا با ضخامت 8.9 میلی متر و وزنی 134 گرمی
سیستم عامل ویندوزفون 8.1
دوربین اصلی 6.7 مگاپیکسلی کارل زایس
دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با f/2.2 جهت عکس برداری سلفی
پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400 به همراه یک گیگابایت رم
8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت توسط کارت حافظه
باتری 2200 میلی آمپر ساعتی
صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی


در ادامه شاهد عکس‌های اختصاصی ما از این مدل هستید. نظر شما در رابطه با لومیا 730 چیست ؟

 

Nokia Lumia 730 (1)

 

Nokia Lumia 730 (2)
Nokia Lumia 730 (3)
Nokia Lumia 730 (4)
Nokia Lumia 730 (6)
Nokia Lumia 730 (7)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: